Ofertas de emprego: Service Client - Vialonga
Grupo Egor - Castanheira do Ribatejo, Portugal
Horário: 09h00 às 18h00 com uma hora de pausa (com flexibilidade entre as 08h00 e as 19h00); Capacidade de comunicação e de trabalho em equipa; Conhecimentos de Excel (preferencial); Pessoa organizada... A definir
De: emprego.sapo.pt - 5 dias atrás
Adecco - Lisboa
Treat every customer as a friend and demonstrate respect by being fair, empathetic, and patient. Keep the promises. Read and listen to the customer’s problem carefully, then answer their question. Are...
De: candidatos.adecco.pt (+1 fonte) - 5 dias atrás
MichaelPage - Lisboa
To manage the order process for all key accounts, including updates with customers, forecasting and managing internal contacts; 3 years of team leading or 5 years in relevant operations expertise; Monitor...
De: michaelpage.pt - 2 dias atrás
Minor Hotels Europe & Americas - Lisboa, Lisboa
Oficiar a arte da hospitalidade, sabendo que a sua dedicação aos nossos hóspedes se traduzirá na nossa abordagem igualmente atenciosa para consigo. Conhecimentos Informáticos:? Microsoft Office, Internet...
De: empregoxl.com - 2 dias atrás
LEADS4SALES - Lisboa
Horário rotativo entre as 10h e as 20h, de segunda a sexta-feira (full-time preferencial; part-time possível); Apresentação clara e empática das vantagens associadas aos serviços promovidos; Salário base...
De: ofertas-emprego.net - 8 dias atrás
Concentrix Portugal - Lisbon
We'll give you all the training, cutting-edge technologies, and the continuing support you'll need to succeed. At Concentrix, there's a real career and personal growth potential. About 80% of our managers... A definir
De: emprego.sapo.pt (+1 fonte) - 21 dias atrás
Multilingual Jobs Worldwide - Lisbon
Our client is a global leader in customer experience management and contact center services, delivering exceptional customer care in over 35 languages. With a diverse team across multiple countries, they...
De: europelanguagejobs.com - 3 dias atrás
HAYS - Lisboa
Log, track, and manage incidents and service requests using an IT Service Management (ITSM) tool, ensuring timely resolution and excellent customer service. Candidates should ideally have demonstrated...
De: expressoemprego.pt - 4 dias atrás
Multilingual Jobs Worldwide - Lisbon
You will be answering to the customers queries via phone, e-mail or chat, identifying the client's problem; troubleshooting them to find the solution; documenting each action you take and categorizing...
De: europelanguagejobs.com - 3 dias atrás
IUTalent - Lisboa
- Responsável pela realização dos objetivos das equipas, tendo em conta os prazos e os KPI estabelecidos. Assegurando que estes são comunicados corretamente e que os membros da equipa agem em conformidade... A definir
De: emprego.sapo.pt - 5 dias atrás