Ofertas de emprego: Service - Paço de Arcos
GET THE JOB - Lisboa
- Atendimento Personalizado: Garantir um serviço de excelência, compreendendo as necessidades e superando as expectativas de cada cliente. - Experiência mínima de 2 anos em vendas personalizadas (requisito... A definir
De: emprego.sapo.pt - 6 dias atrás
Blu Selection - Lisboa
Are you customer oriented, are a natural communicator and have the desire to support customers in any upcoming uncertainty? Are you proactive and enjoy working in a team? Then we for sure have the right... De 15.000€ a 25.000€
De: emprego.sapo.pt - Ontem
Manpower - Lisboa
Conhecimentos de informática: Sem conhecimentos de informática necessáriosNão se aplica Experiência necessária: 1 ano em função similar Preparar, regular e operar as máquinas Competências comportamentais...
De: portalemprego.pt (+1 fonte) - 10 dias atrás
SmartRecruitments - Lisboa
- Annual variable bonus if you achieve your objectives, quaterly bonus & annual bonus depending on the results of the company and medical teleconsultation. - Health services: enter reimbursements, create... De 15.000€ a 25.000€
De: emprego.sapo.pt - 4 dias atrás
Clan - Lisboa
We are looking for a Customer Service & Technical Support Officer for a multinational heating company. - Bachelor's degree in a related field (Engineering, Business, or Technical Support); - Analyze customer... Até 15.000€
De: emprego.sapo.pt - 4 dias atrás
Manpower - Lisboa
Lisboa - Segunda a Sexta-feira (m/f) para prestigiado Cliente localizado no distrito de Lisboa Vontade de crescer profissionalmente e integrar um setor em constante evolução. Distrito: Lisboa Responsabilidades...
De: manpowergroup.pt - 5 dias atrás
Blu Selection - Lisbon
If you live outside Portugal: reimbursement (up to 400€) of initial flight ticket after 6 months within the company + 12 months of accommodation in a shared flat provided by the company (rental fee to... De 15.000€ a 25.000€
De: emprego.sapo.pt - 3 dias atrás
TIMING - LISBOA
- Formação em Gestão ou Engenharia e/ou, em alternativa, experiência na função (mín. 3 anos); - Garantir um serviço de excelência aos clientes; Caracterização do cliente: TIMING A definir
De: emprego.sapo.pt - 9 dias atrás
Meliá Hotels International - Lisboa
Utilize departmental tools: Efficiently use various management tools and software to control daily operating procedures, track guest interactions, and ensure compliance with departmental standards and... No especificado
De: turijobs.pt - Ontem
Adecco Recursos Humanos - Lisboa
Our customers are at the core of everything we do. Everyone from the CEO to the data scientists is involved with customers, and youll play a key role in making sure they feel valued and supported. As an... A definir
De: emprego.sapo.pt - 3 dias atrás