Ofertas de emprego: Center - Alverca do Ribatejo
Randstad - lisbon, lisboa
you will serve as a knowledgeable consultant for customers in the sports industry, responding quickly and efficiently to inquiries, complaints, and comments; providing exceptional service, ensuring customer...
De: randstad.pt - 25 dias atrás
Randstad - lisbon (oriente), lisboa
respond to customer requests via phone, email, chat, social media, and messaging channels; manage an individual ticket queue and follow management direction; high school diploma or equivalent; higher education...
De: randstad.pt - 25 dias atrás
Randstad - lisbon (oriente), lisboa
respond to customer requests via phone, email, chat, social media, and messaging channels; manage an individual ticket queue and follow management direction; high school diploma or equivalent; higher education...
De: randstad.pt - 25 dias atrás
Randstad - lisbon (oriente), lisboa
respond to customer requests via phone, email, chat, social media, and messaging channels; manage an individual ticket queue and follow management direction; high school diploma or equivalent; higher education...
De: randstad.pt - 25 dias atrás
Adecco - Lisboa, Lisboa
- Execução de operações e tarefas de backoffice necessárias aos processos de negócio suportados no âmbito da atividade do Contact Center. - Contrato de trabalho realizado diretamente com o cliente; - 12º...
De: candidatos.adecco.pt - 26 dias atrás
Gi Group - Lisboa
Parte da Gi Group Holding, a Gi Group reconhece e respeita a diversidade das pessoas e acredita que proporcionar igualdade de oportunidades, através de processos justos com base na meritocracia e competência...
De: gigroup.com - 26 dias atrás
Astrea Recruitment - Lisbon
We look forward to meeting candidates who share our passion for excellence. All applications will be handled with strict confidentiality under the data protection regulations of the Commission for the...
De: europelanguagejobs.com - 29 dias atrás
Foundever® - Lisboa, Port, PT
To monitor all non-call handling activities to ensure efficient use of resources and consistent achievement of service level across all activities Maintain agent & campaign annual leave and update the...
De: Foundever® - 26 dias atrás
Reditus - Lisboa
Experiência em supervisão de Contact Center na área Outbound comercial (preferencial); Planear, comunicar e rever objetivos definidos para cada operador. Horário de 2ª a 6ª feira em regime presencial,... A definir
De: emprego.sapo.pt - 30 dias atrás
Randstad - lisboa, lisboa
Esclarecimento de dúvidas e a resolução de situações pendentes dos clientes que contactam a linha de apoio ao cliente desta empresa; Caso necessites de alguma adaptação, de modo a tornar a tua candidatura...
De: randstad.pt - 27 dias atrás