CUSTOMER SERVICE - ITALIAN
-
Empresa:
Gi Group
-
Localização:
Lisboa
-
Tipo de cargo:
Permanente
We are recruiting a customer service agent fluent in Italian, for a hybrid role to assist consumers with questions and doubts when using the client's products and services. You'll resolve possible customer queries, recommend solutions and guiding product users through features and functionalities as per standard procedure. […]
Respond to customer queries phone and written channels in a timely and accurate way […]
Encoding internal databases with information about consumers' requests
Inform customers about new features, functionalities and campaigns […]
Advanced Spoken and Written Knowledge on Italian
Experience...
2 dias atrás De: gigroup.com
Ofertas de emprego relacionadas
- Estágio IEFP - Melhoria Contínua e Eficiência Operacional | SIXT (Paredes) Grupo JAP - Paredes, Lisboa
- Especialista Engenharia Informática, ou Tecnologias de Informação ou outra que seja relevante para a função Agência para a Modernização Administrativa, I.P. - Lisboa
- Consultor Engenharia de Sistemas de Informação, ou em Engenharia Informática e de Computadores ou similares Agência para a Modernização Administrativa, I.P. - Lisboa
- Técnico/a Superior Licenciatura em Engenharia Informática Serviços Partilhados do Ministério da Saúde, E.P.E. - Lisboa
- Técnico/a Superior Licenciatura ou grau académico superior em Engenharia Informática ou área similar Serviços Partilhados do Ministério da Saúde, E.P.E. - Lisboa